Časté dotazy
- hledáte stabilně a dlouhodobě kvalitní služby
- sháníte profesionála s kterým můžete řešit grafické potřeby komplexně – od loga po web
- potřebujete vybavit vaše požadavky efektivně a flexibilně – pružná a spolehlivá komunikace je základ
- rádi byste někoho s empatií k vašim potřebám – budu se snažit vám vyjít vstříc a pokud bude potřeba, přizpůsobit se vašim požadavkům
- sháníte člověka, který se k Vám neotočí zády při řešení problémů – bohužel i to patří k životu a k podnikání, pokud nějaký problém nastane, budu se snažit ho vyřešit k vaší spokojenosti
- chcete člověka, který bude schopen fungovat jako člen vašeho týmu – email, telefon, skype, konference, projektový software, to vše vám může pomoci
Spolupráce nám nebude klapat pokud:
- pokud nevíte co chcete, ale chcete to rychle
- hledáte jen to nejlevnější řešení
- pokud neakceptujete to, že za práci je potřeba zaplatit
- nedodržujete dohodnuté závazky
- nekomunikujete
Tisk zajišťuji jen ke grafickému zpracování tiskovin či pro stálé klienty. Samostatný tisk tedy nezajišťuji.
Dobré je mít přibližnou představu o výsledku (barevnost, formát, množství textu, počet stran apod.), případně zaslat nějakou ukázku, do jakého stylu chcete grafiku upravit ať už se jedná o tiskoviny či web. K větším zakázkám a oboustranné představě o výsledku Vás požádám o vyplnění marketingové analýzy.
Soubory můžete dodat v těchto standardních formátech: jpg, gif, tif, png, doc, xls, psd, pdf, indd, loga a vektorové podklady pak v ai či eps. Pokud nemáte kvalitní podklady, mohu je také vybrat a stáhnout z komerčních fotobank.
Tvorba veškerých firemních materiálů (ať už jsou to propagační materiály, návrh loga, nebo webové stránky) nezačíná grafickým návrhem, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale právě analýzou daného projektu.
Pokud má být totiž projekt řešen skutečně “na míru”, je potřeba se nejdříve dozvědět maximum informací z pohledu fungování společnosti, jejích potřeb, požadavků a očekávání jejich zákazníků. A k tomu slouží marketingová analýza, která dává nahlédnout na klientův byznys podrobněji.
Do výběrových řízeních, vzhledem ke zkušenostem, nechodím bez skicovného.
Pokud má výsledek k něčemu vypadat a návrh má mít vypovídající hodnotu, pak tomu musí člověk věnovat nějaký čas a úsilí. Zaplatit tedy minimální náklady (skicovné) by mělo být samozřejmostí, bohužel není tomu tak vždy.
Klient si může udělat obrázek o kvalitách prostřednictvím realizovaných referencí, množství klientů či délky působení v oboru a toto by již mělo být pro klienta dostatečnou zárukou pro vybrání spolupráce či přizvání k výběrovému řízení spolu se skicovným.
V opačném případě si musí klient uvědomit, že je to poněkud nesolidní jednání, chtít od někoho investovat svůj um, čas a snahu o kvalitní výsledek a přitom pracovat zadarmo.
Mnoho firem se to snaží řešit podobným způsobem, a nechá si vyrobit desítky návrhů, z kterých si třeba ani nevyberou a to i především z důvodu, že na tuto nabídku přistoupí spíše studenti a méně kvalifikovaní zájemci.
Snažím se proto dodržovat několik zásad:
1. Dobře pochopit představy klienta.
2. Marketingová analýza k lepšímu pochopení cílů a zákazníků klienta.
3. Jasné definování ceny a termínu (případně od-do).
4. Otevřenost novým přístupům a pohledům.
5. Průběžná komunikace s klientem v průběhu zakázky.
6. V případě že by klient nebyl spokojen, návrh přepracuji či připravím návrh nový.
7. Korektury neomezuji, pracuji do naprosté spokojenosti klienta, protože spokojený zákazník se vždy rád vrací.
S podklady z platformy PC (MS Office, fotky, texty apod.) nejsou žádné problémy.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Potřebujete něco upřesnit?