logo_Amadeus02_white

Kontaktní informace

+ 420 733 108 557

info@amadeusdesign.cz

AMADEUS Design s.r.o.
Újezd 28, 118 00  Praha 1

Vaše časté dotazy

Informace jsou základ. Každý projekt je jedinečný a osobitý, ale některé dotazy se často opakují. Zjistěte jak pracuji a nebo si přečtěte nejčastější dotazy klientů (FAQ), tak abyste i Vy mohli v klidu spát. Zde jsou odpovědi na některé z častých dotazů.

Nenašli jste odpověď?

Objednávka

Objednávku naleznete v sekci kontakty. Objednávku zde stačí vyplnit a odeslat. Případně je možné objednávku provést klasicky přes email. Bez objednávky nemohu začít na zakázce pracovat. Je to jištění pro obě strany a předpoklad pro oboustranně spokojenou spolupráci. Objednávka je závazná a má stejnou váhu jako objednávka zaslaná poštou.

Co je to marketingová analýza a k čemu slouží

Standardně klientům před realizací samotného projektu zasílám marketingovou analýzu.
Tvorba veškerých firemních materiálů (ať už jsou to propagační materiály, návrh loga, nebo webové stránky) nezačíná grafickým návrhem, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale právě analýzou daného projektu.

Pokud má být totiž projekt řešen skutečně “na míru”, je potřeba se nejdříve dozvědět maximum informací z pohledu fungování společnosti, jejích potřeb, požadavků a očekávání jejích zákazníků. A k tomu slouží marketingová analýza, která dává nahlédnout na klientův byznys podrobněji.

Vyplatí se Vám spolupráce se mnou?

Ano vyplatí, zejména pokud:

  • hledáte stabilně a dlouhodobě kvalitní služby
  • sháníte profesionála, s kterým můžete řešit grafické potřeby komplexně – od loga po web i 3D vizualizace
  • preferujete spolehlivost, profesionalitu, flexibilitu a snadnou domluvu
  • rádi byste někoho s empatií k vašim potřebám – budu se snažit Vám vyjít vstříc a pokud bude potřeba, přizpůsobit se Vašim požadavkům
  • sháníte člověka, který se k Vám neotočí zády při řešení problémů – bohužel i to patří k životu a k podnikání, pokud nějaký problém nastane, budu se snažit ho vyřešit k Vaší spokojenosti
  • chcete člověka, který bude schopen fungovat jako člen Vašeho týmu – email, telefon, skype, konference, projektový software, to vše Vám může pomoci

Spolupráce nám nebude klapat pokud:

  • nevíte co chcete, ale chcete to rychle
  • hledáte jen to nejlevnější řešení
  • pokud neakceptujete to, že za práci je potřeba zaplatit
  • nedodržujete dohodnuté závazky
  • nekomunikujete

Co získám trvalou spoluprací

Trvalá či dlouhodobá spolupráce je oboustranně nejvýhodnější, a to jak z pohledu jednotného a odzkoušeného pohledu na věc, tak z pohledu komunikace, jistoty a větší důvěry či možnosti využívat nadstandardních služeb. Nebráním se však jakékoliv formě spolupráce včetně občasné spolupráce či jednorázové zakázky.

Nadstandardní služby

Dlouhodobým a stálým klientům věnuji patřičnou péči. Mezi výhody patří rychlé objednání po telefonu, možnost přednostního a expresního vyhotovení zakázky ve standardní ceně, možnost zdarma zajištění tisku či dokončujícího zpracování, lepší možnosti nastavení cen a fakturace a další výhody, které dělají klientovi spolupráci příjemnější.

Ceny služeb

Ceny jednotlivých služeb se přirozeně liší, a tak nelze stanovit paušální ceny. U stálých klientů je možné se domluvit individuálně. Rád Vám vypracuji cenovou kalkulaci na Váš projekt.

Pokud však chcete alespoň základní přehled, můžete si stáhnout info brožurku, kde jsou orientační ceny uvedeny.

AMADEUS Graphic

AMADEUS Visual

AMADEUS Art 

Konkrétní cenu Vám rád sdělím na základě upřesnění Vašich požadavků. Nebojte se a Napište mi 

Jaké podklady dodat?

TISKOVINY:
Pro přípravu tiskovin určených k tisku je nutné dodat kvalitní podklady ve vysokém rozlišení (nejlépe 300 dpi), případně vektorové podklady AI, EPS. Pro webové stránky pak stačí nižší rozlišení (72 dpi). Pokud se budou grafické výstupy tisknout, nestačí zaslat word. dokument s obrázky – tyto obrázky nejsou v dostatečné kvalitě a k tisku se nehodí.

Dobré je mít přibližnou představu o výsledku (barevnost, formát, množství textu, počet stran apod.), případně zaslat nějakou ukázku, do jakého stylu chcete grafiku upravit, ať už se jedná o tiskoviny či web. K větším zakázkám a oboustranné představě o výsledku Vás požádám o vyplnění marketingové analýzy.

Soubory můžete dodat v těchto standardních formátech: jpg, gif, tif, png, doc, xls, psd, pdf, indd, loga a vektorové podklady pak v ai či eps. Pokud nemáte kvalitní podklady, mohu je také vybrat a stáhnout z komerčních fotobank.

VIZUALIZACE:
Pro přípravu modelu je ideální mít podklady jako půdorysy a výškové kóty ve zdrojových datech (nejčastěji DWG, nebo PDF). Dobré je mít k dispozici také nějaké řezy a ideálně i zákres umístění na pozemku. Pro okolí domu je určitě dobré poslat K.Ú. a číslo parcely (případně i DSP dokumentaci). Pro realistické zasazení vizualizace do reálné fotky pak ideálně také fotky z dronu.

Co je to skicovné

Skicovné je určitá částka, která pokryje alespoň minimální investovaný čas a práci na projektu (cca 25 -30 % z celkové ceny zakázky).

Do výběrových řízeních, vzhledem ke zkušenostem, nechodím bez skicovného.
Pokud má výsledek k něčemu vypadat a návrh má mít vypovídající hodnotu, pak tomu musí člověk věnovat nějaký čas a úsilí. Zaplatit tedy minimální náklady (skicovné) by mělo být samozřejmostí, bohužel není tomu tak vždy.

Klient si může udělat obrázek o kvalitách prostřednictvím realizovaných referencí, množství klientů či délky působení v oboru a toto by již mělo být pro klienta dostatečnou zárukou pro vybrání spolupráce či přizvání k výběrovému řízení spolu se skicovným.

V opačném případě si musí klient uvědomit, že je to poněkud nesolidní jednání, chtít od někoho investovat svůj um, čas a snahu o kvalitní výsledek a přitom pracovat zadarmo.
Mnoho firem se to snaží řešit podobným způsobem, a nechá si vyrobit desítky návrhů, z kterých si třeba ani nevyberou,v případě a to i především z důvodu, že na tuto nabídku přistoupí spíše studenti a méně kvalifikovaní zájemci.

Co když si z návrhů nevyberu

Další častý druh otázek a obav, které jsou však pochopitelné. Každý kdo vstupuje na neznámou půdu může mít tyto obavy či nejistotu. Dobrým vodítkem jsou nabídnuté reference, z nichž si již člověk může udělat představu, jaký výsledek může očekávat. Nejlepší referencí je samozřejmě doporučení známého nebo někoho, kdo má se službou zkušenosti. Za celou dobu působení (přes 15 let v oboru) jsem odstoupení z důvodu nespokojenosti řešil pouze v několika málo případech.

Snažím se proto dodržovat několik zásad:
1. Dobře pochopit představy klienta.
2. Marketingová analýza k lepšímu pochopení cílů a zákazníků klienta.
3. Jasné definování ceny a termínu (případně od-do).
4. Otevřenost novým přístupům a pohledům.
5. Průběžná komunikace s klientem v průběhu zakázky.
6. V případě, že by klient nebyl spokojen, návrh přepracuji či připravím návrh nový.
7. Korektury neomezuji, pracuji do naprosté spokojenosti klienta, protože spokojený zákazník se vždy rád vrací.

S jakým vybavením pracuji

Pracuji na platformě MAC s originálním grafickým softwarem od společnosti Adobe (Illustrator, InDesign, Photoshop), Office (Pages, Numbers, Keynote) a programy jako SketchInVision, Trello a samozřejmě tužka a papír:) Pro grafické práce a kreativu je MAC ideálním nástrojem a to především díky vyšší produktivitě práce, spolehlivosti a výrazně komfortnějšímu ovládání (díky Steve:).
S podklady z platformy PC (MS Office, fotky, texty apod.) nejsou žádné problémy.

Zjistěte, jak pracuji

Zde si můžete přečíst obecný postup spolupráce, který se však v detailech může lišit podle toho, zda chcete připravit vizualizace, objednat grafické práce nebo obrazy.

1

Zadání – sdělíte mi, nebo napíšete co nejlépe Váš požadavek, abych si mohl udělat představu o časové náročnosti a rozsahu projektu a mohl Vám vytvořit nezávaznou cenovou nabídku. Čím více informací mi poskytnete, tím lépe pro obě strany. Předejde se tak případným nedorozuměním a vše si ujasníme hned na začátku.

Na základě Vaší představy Vám zašlu nezávaznou Marketingovou analýzu. Tu vyplníte a pošlete mi ji zpět emailem. Z této analýzy vyplynou Vaše představy a požadavky. Pomůže také, pokud mi pošlete odkaz na Vaše webové stránky a sociální média, kde se prezentujete. Máte-li letáky, brožury nebo jiné marketingové materiály, určitě se na ně také rád podívám. Požadujete-li schůzku, můžeme se domluvit (ideálně na on-line schůzce) a vyjasnit si základní věci a odladit zadání.

2

3

Odsouhlasení ceny, záloha – vše si vzájemně odsouhlasíme, u větších projektů budu požadovat zálohu ve výši 50 %, stejně tak jako v případě Vaší první zakázky.

Termíny – sdělím Vám přesný termín či náročnost celého projektu. Pokud by vznikly během projektu nějaké změny v zadání, termíny upravíme. Spolehlivost je pro mě (i pro Vás) důležitá.

4

5

Práce na zakázce – pokud vzniknou jakékoliv nejasnosti v průběhu spolupráce, budu Vás o všem co nejdříve informovat. Důležitá je i Vaše součinnost a dodání všech podkladů v domluveném termínu. Na větších zakázkách spolupracuji s kolegy. Ohlídám součinnost celého týmu. Komunikovat budu s Vámi vždy já.

Vyúčtování – pokud je projekt rozdělen do více fází (což u větších projektů vřele doporučuji) mohu fakturovat jednotlivé fáze zvlášť. Na vše Vám vystavím klasickou fakturu se 14 denní splatností.

6

Klienti a jejich názory

Zpětná vazba od klientů je pro mě velmi důležitá, abych Vám mohl stále poskytovat co nejlepší služby s přidanou hodnotou.

Staňte se i Vy mým spokojeným klientem

Zajímá Vás něco konkrétního?

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Potřebujete něco upřesnit?